Przejdź do głównej zawartości

Kursy wakacyjne!

Kursy wakacyjne


Serdecznie zapraszamy na intensywny kurs rysunku odbywający się w wakacje. Zajęcia będą prowadzone codziennie przez cały lipiec i sierpień. Warsztaty wakacyjne przeznaczone są dla najbardziej wymagających osób, które w jak najkrótszym czasie chcą nauczyć się rysunku. Częstotliwość zajęć pomaga w bardzo szybkim czasie opanować podstawowe techniki rysunku i malarstwa a także podnieść umiejętności osób zaawansowanych. Cały tydzień to az 21 godzin zajęć dla grup starszych i 10,5 godzin dla dzieci!!!

Cennik:

Każdy tydzień to aż 21h warsztatów dla grup starszych i 10,5h dla grupy dziecięcej!!!
I tydzień – 300zł
II tygodnie – 550ł
III tygodnie – 750zł
IV tygodnie – 900 zł

Każdy kolejny tydzień uczęszczania na nasze zajęcia to 50zł mniej.
(Koszt miesięczny to 900zł.)
Istnieje możliwość zapisu miesięcznego - 240zł za zajęcia 3h dwa razy w tygodniu (Dzieci 240zł - 2 razy w tygodniu 1,5h ; 120zł raz w tygodniu 1,5h). 

Grupa dziecięca:
Warsztaty prowadzone w godzinach 10:00-11:30 lub 11:30-13:00 oraz 16:00-17:30

Grupa podstawowa (Architektura):
Warsztaty prowadzone w godzinach 10:00-13:00 lub 16:00-19:00

Grupa zaawansowana (Architektura):
Warsztaty prowadzone w godzinach 10:00-13:00 lub 16:00-19:00

Grupa podstawowa (ASP):
Warsztaty prowadzone w godzinach 10:00-13:00 lub 16:00-19:00

Grupa zaawansowana (ASP):
Warsztaty prowadzone w godzinach 10:00-13:00 lub 16:00-19:00

Zapisy:
e-mail: sealart@wp.pl
tel:608-583-843, 794-190-520 
Przy rezerwacji obowiązkowa zaliczka 150zł na konto: 69 1020 1013 0000 0902 0262 5267 uwaga: w tytule wpłaty podajemy rodzaj kursu

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

EGZAMIN WSTĘPNY NA ARCHITEKTURĘ

Egzamin wstępny na Wydział Architektury Politechniki Warszawskiej składa się z dwóch etapów przeprowadzanych co roku tydzień po tygodniu w czerwcu. Aby przystąpić do egzaminu wystarczy zarejestrować się, a następnie w określonym terminie zjawić się na miejscu. Pierwszy etap egzaminu wstępnego to egzamin z rysunku. Wydział zapewnia potrzebne nam do wykonania zadania materiały, zaś tematy zdradzane są dopiero podczas egzaminu. W ciągu pierwszego etapu egzaminu stworzyć trzeba dwa rysunki odpowiadające na zadane tematy. Jeden z tematów wymaga na ogół bardziej artystycznego myślenia (np. interpretacja cytatu, bądź wspomnienia). Drugi temat sprawdza umiejętność logicznego myślenia oraz wyobraźnię przestrzenną (np. pawilon wykorzystujący w swojej elewacji zasady odbijanego w lustrach promienia). W sumie za pierwszy etap możliwe do uzyskania jest 200 punktów, po 100 za każdy z rysunków. Do drugiego etapu egzaminu zostają dopuszczone osoby, które przeszły pierwszy etap egzaminu z odpowied...

RYSOWANIE Z NATURY

Często zaniedbywaną przez nas formą rysunku jest rysowanie w plenerze, szkicowanie z natury tego co widzimy. Uczymy się rysunku na podstawie zdjęć, obrazów i tutoriali, dzięki czemu poznajemy podstawowe zasady perspektywy i geometrii, jednak gdy opanujemy te umiejętności warto spróbować rysunku z natury. Jest to zupełnie inna forma, dla jednych na początku może wydawać się trudna, inni od razu ją pokochają. Rysowanie z własnych obserwacji uczy nas zupełnie innego podejścia, kiedy realnie możemy przyjrzeć się danemu budynkowi, uliczce, czy sytuacji. Dzięki takiemu rysowaniu jesteśmy w stanie zapamiętać wiele więcej szczegółów, nasza głowa zapamiętuje poprzez rękę. Z czasem sami możemy się zaskoczyć jak wiele zostało nam w głowie dzięki szkicom, gdy po latach będziemy w stanie odtworzyć to co już raz stworzyliśmy z natury. Poza tym jest to świetna forma zapisu wspomnień np. z wakacji, lepsza niż niejedno zdjęcie, ponieważ przeglądając później takie szkice czujemy o wiele więcej niż oglą...

PERSPEKTYWA

Czy zastanawiałeś się kiedyś jadąc drogą dlaczego dwie jej krawędzie zbliżają się do siebie? Lub jak to jest ze to co jest dalej wydaje się mniejsze niż w rzeczywistości? Odległość między słupami telegraficznymi maleje w miarę ich oddalania się? Takich przykładów można wymieniać dużo, a wszystko to składa się na tzw. teorię widzenia, która jest jednocześnie podstawą do opracowania zasad perspektywy linearnej. Zwykło się mówić że perspektywa to sposób oddania przestrzeni trójwymiarowej na płaskiej – co logiczne –kartce. Dlatego dobry rysunek nie opiera się na tym aby przedstawić to CO widzimy, ale JAK widzimy. Bo przecież absurdem byłoby rysowanie obu torów kolejowych równoległych do siebie, lub umieszczanie drzew o takiej samej wysokości w miarę oddalania się. W domyśle mamy świadomość tych zjawisk, jednak zbyt często nie potrafimy ‘odważyć się’ i przyjąć do wiadomości tego jak widzimy dany kadr, a skupiamy się na tym co na nim jest i jakie są jego cechy rzeczywist...